dimecres, 26 de novembre del 2014

Recicla, reestrena i reeduca amb SECONDBABY

Hem conegut a la Vero i a l'Eli de Secondbaby i hem trobat el seu projecte molt interessant. Ens agradaria compartir-lo amb vosaltres. 

Totes tenim roba i estris dels nens, com cotxes, cadiretes, trones, joguines...  que ja no fem servir, que estan quasi noves, en perfectes condicions i que ens sap greu llençar. Secondbaby ens treu el problema de sobre, ens compra aquests articles i els posa a la venda a bons preus perquè altres nens els puguin  reutilitzar. 
Ens agraden ja que compartim la mateixa filosofia d'un consum responsable, col·laboratori i de respecte cap el nostre planeta, per deixar un món millor per els nostres fills. 

Però que millor que les seves paraules per presentar el seu projecte, conèixer les avantatges que tens i com fer-ho fàcilment.

"Secondbaby es una tienda online de compra venta de artículos de puericultura de segunda mano. Se basa en la redistribución de productos por un mundo mejor para todos, ofrece la posibilidad de poner en contacto necesidades. ¿Quieres saber qué beneficios tienes sí vendes las cosas que tus hijos ya no usan? 




Y qué decir de los usuarios del mercado de reestreno, adquirir objetos de calidad desde tu sofá, con descuentos de hasta el 50–80%, entregas a domicilio y con garantías de devolución gratuita sí lo que recibes no es lo que esperabas. ¡Una nueva manera de comprar llega a tu vida: fiable, fácil, rápido y cómodo!




Esperamos que cada día seamos más los que creamos en la redistribución y nos cuestionemos… ¿Por qué comprar nuevo sí puedes comprar como nuevo más barato?"

Uneix-te a la seva filosofia!!! les pot seguir pel Facebook i compartir-ho."A cuanta más gente llegue, antes cambiaremos el mundo!" 

Recorda: RECICLA, REESTRENA i REEDUCA!!!


2 comentaris:

  1. Gracias chicas, nos ha encantado el espacio que nos habéis dedicado. Para nosotras también ha sido un placer conoceros y esas cositas tan bonitas que hacéis, 100% calidad
    Un beso

    ResponElimina
  2. Muchas gracias Vero!!
    Todos hemos de colaborar para conseguir un consumo más responsable y un mundo mejor!!
    Un abrazo

    ResponElimina